WIELERBOEK "HET IS KOERS IN HET DORP".

Op 8 juni 2013 verscheen het wielerboek " HET IS KOERS IN HET DORP " naar de hand van clubvoorzitter Maurits Pauwels.

In dit boek verdiept onze voorzitter Maurits Pauwels zich in de geschiedenis en het ontstaan van onze wielerclub en het wielergebeuren binnen onze gemeente Boortmeerbeek.

De passie voor de wereld van het veloke en de nostalgie naar de wielersport van de jaren vijftig heeft een bijzondere plaats in het leven van onze voorzitter. Voor eerst ging hij grasduinen in de geschiedenis van de wielersport in zijn eigen Boortmeerbeek. Het werd een spannende en leerrijke zoektocht waarin hij iedereen wil laten meedelen . Het verhaal dus van de plaatselijke renner op zoek naar geluk en faam en van de supporter die zijn poulain aanmoedigt.

De titel "Het is koers in het dorp" is gekozen omdat deze uitspraak typerend is voor Boortmeerbeek. Nu nog als de Rodania-tune weerklinkt zegt men : " 't is zeker koers in het dorp ?" Hij hoopt samen met de lezer deze tune nog lang te mogen horen !

Geïnteresseerd in de geschiedenis van Koninklijke Wielerclub de Verenigde Sportvrienden ?

Bestel dan dit wielerboek: " Het is koers in het dorp"

Kostprijs : 25,00 €

( excl. port en verzendingskosten )

Bestelformulier wielerboek " HET IS KOERS IN HET DORP "

Bij bestelling ontvangt u zo snel mogelijk een e-mail met bestel procedure. De aanschafprijs bedraagt €25 (inclusief BTW) en exclusief €3.50 verzendkosten in België (€7.00 voor Nederland). Velden met een * zijn verplicht.